Soovid uuele turule siseneda?
Uue toote või brändiga turule sisenemine kätkeb endas alati hulgaliselt riske.
Millist strateegiat valida?
Kas turg on sisenevaks tooteks või brändiks valmis?
Mida teevad konkurendid?
Kas kasutada edasimüüjaid või avada esinduskauplus?
Millised on kohaliku turu nõuded pakenditele ja infomaterjalidele?
Kuidas ja millal?
Pakume turule sisenevale ettevõttele turuanalüüsi ja asjakohast nõu.
- Kaardistame turu olukorra ja konkurendid.
- Uurime, kui suur on nõudlus ning kui palju võiks uuel tootel või brändil tarbijaid olla.
- Anname omapoolse hinnangu, kas turule sisenemine vastaval ajahetkel on mõistlik ning millist strateegiat sisenemiseks valida, et saavutada maksimaalne tulemus.
- Anname nõu, millises olukorras tasub avada kohalik esindus ja millisel juhul oleks parem kasutada edasimüüjaid ja kohalikke distribuutoreid.
- Soovitame partnereid ja pakume omapoolset know-howd logistika korraldamises
Soovid rohkem infot?
Võta meiega ühendust ja küsi lisa!
info@dconsulting.ee
+372 5478 958