Tugiteenused – tähtis osa äri tervikust
Äri analüüsi kaasame valdkonna parimaid spetsialiste, kes on oma alal olnud edukad ja praktikas omandanud aastatepikkuseid kogemusi.
Esimesel kohtumisel anname kliendile võimaluse tutvuda meie tiimi liikmete tehtud töödega ning otsustame ühiselt, milliseid spetsialiste oleks vaja kaasata auditi läbi viimisesse.
Pakendidisain
Mida tarbija õigupoolest näeb kui ta sinu toodet vaatab?
Pakendidisaini olulisim osa on konteksti mõistmine. Kena pakendi disainimine nõuab oskusi, aga tõsiselt hea pakendi ja müüva toote disainimiseks peab mõisma klientide käitumist.
Mille järgi ostjad tooteid valivad?
Mida nad ühelt või teiselt tootekategoorialt ootavad? Kas nende ootusi on võimalik täita või suunata?
Kuidas konkrendid sinu pakendimuudatusele reageerivad?
Mõnes mõttes pakend ju ongi toode ja tihtipeale on see sinu brändi kõige olulisem kandja ja edasiandja. Kuid on oluline meeles pidada, et vingest disainist üksi ei piisa, vaid seda tuleb toetada õige turunduse ja brändinguga.
Meie meeskonnas on pikaajaliste kogemustega pakendidisainerid, kes aitavad lisaks silmapaistvatele pakenditele luua hoolikalt läbi mõeldud brändikuvandi.
Sotsiaalmeedia ja pildikeel
Suures osas määrab tänapäeval edu aktiivne suhtlemine klientidega läbi ettevõtte sotsiaalmeediakanalite. On oluline teada, kuidas olla nähtav ja paista silma.
Üks pilt peab jutustama oma loo, mis räägiks rohkem kui tuhat sõna.
Sellest lähtudes on meie spetsialistid pildikeeleliselt ja stilistiliselt üles ehitanud ning loonud mitmete ettevõtete kommunikatsioonikanaleid (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn).
Kodulehed ja e-poed
Kodulehe keskmine eluiga on 4-5 aastat. Olenemata sellest, kui hoolikalt on algne veebileht läbi mõeldud, muutuvad ajaga nii ettevõtete vajadused, teenused kui ka tarkvara ja võimalused, mida veebilehtede loomiseks kasutatakse.
Atraktiivsest disainist ei piisa, et koduleht oleks kliendile mugav kasutada ja esindaks Sinu ettevõtette eesmärke nii, nagu Sina seda soovid.
Veebiarendus on alati meeskonnatöö. Selles osalevad loovjuht ja strateeg, projektijuht, disainer ja arendaja, kes mõtlevad kaasa igal sammul ja on abiks kogu kodulehe loomise protsessis:
- Kodulehe eesmärkide ja sihtrühma kaardistamine
- Kliendikäitumise ja soovitud kliendi tegevuste kaardistamine kodulehel
- Kodulehe sisuinfo (pildid, tekstid, esindatavate kaubamärkide materjalid) kogumine ja kaasajastamine
- Tekstide copy ja toimetamine
- SEO ehk kodulehe optimeerimine saavutamaks paremaid positsioone otsingumootorites
- E-poodide puhul tuleb kindlasti läbi arutada kogu ostuprotsess ning sellega seonduv:
kuidas tellimusi käidelda, milliseid makse- ja tarnevõimalusi valida, kas ja kuidas lao- ning raamatupidamisprogrammidega siduda jpm
Stilistika ja bränding
Korporatiivne identiteet koosneb elementidest, mille tuumiku moodustab ettevõtte logo.
Lisaks logole tuleb aga määrata ettevõtte üldine nägu logoelementide, kirjatüüpide, värvide jne abil ning paika panna elementide kasutamine erinevatel kandjatel alates kodulehest ja visiitkaartidest lõpetades autode ja firmakingitustega.
Sama oluline kui ettevõtte logo ja stilistika, on äratuntav bränding ning silmapaistvus jaemüügis.
Juhised logo ja visuaalsete elementide kasutamiseks annab CVI ehk ettevõtte logoraamat, mis võib sisaldada lihtsalt logo üldkuju, värve, kaitseala ning selle kasutamist erinevatel taustadel, kuid võib olla ka oluliselt mahukam ja näidata ära ka näiteks messiboksid, pakendid, digimaterjalid, printmaterjalide üldkujundused jpm.
Turuanalüüs
Mida teevad Sinu konkurendid?
Kas turg on Sinu tooteks valmis?
Millised on tarbija ootused ja soovid?
Millal on kõige õigem aeg uue toote lansseerimiseks?
Lähtudes pikaajalistest kogemustest jaekaubanduses analüüsime turu seisu, suundasid ning konkurente, et lihtsustada Sul valikute tegemist. Aitame turule sisenemise või muutuste tegemise planeerimises ja tegevuskava koostamises.
Müügiedendus
Kuidas motiveerida müügiinimesi ja esinduste kontaktisikuid?
Kuidas kõige kergemini tarbija tähelepanu püüda?
Kas messidel osalemise investeeringud tasuvad ära?
Meie kogenud spetsialistid jagavad järeleproovitud nippe, kuidas tarbijat kergemini ostuotsust tegema panna ja juurdemüüki soodustada. Aitame motiveerida töötajaid ja edasimüüjaid ning anname nõu, kuidas võtta messidel osalemisest maksimum.